Prowadzenie strony internetowej ze względu na złożoność procesów technicznych, może okazać się problematycznym w pewnym momencie, jeśli nie posiadasz wsparcia, czy specjalistycznej wiedzy. W takim przypadku powinieneś udać się po audyt SEO, który całkowicie zbada Twoją stronę, wyszczególniając wszystkie elementy wymagające poprawy. Gdy wszystko będzie na swoim miejscu, możesz myśleć o doborze odpowiedniej platformy, która sprawi, że witryna stanie się bardziej widoczna w wynikach wyszukiwania. Dobrym wyborem będzie pozycjonowanie Ebexo, sprawdzone przez wielu przedsiębiorców, którzy z jego pomocą osiągnęli wiele więcej. Pozycjonowanie Ebexo to sprawdzony wybór, a gdy połączysz je ze wsparciem doświadczonych pozycjonerów, może stać się ono drogą do wizerunkowego sukcesu witryny.
Jeżeli jesteś zupełnie przekonany i interesuje Cię wyłącznie pozycjonowanie Ebexo, udaj się pod niniejszy link i poznaj strategię od A do Z: https://boo.pl/pozycjonowanie-ebexo/.
Audyt SEO – kto go potrzebuje?
Tworząc treści na stronę, staramy się, aby cechowała je wysoka jakość. Jest to oczywiście jeden z najważniejszych czynników rankingowych w oczach Google. Nasza witryna musi być pomostem pomiędzy algorytmami i odbiorcami. Audyt nie rozwiązuje problemów, jednak je określa i interpretuje. Warto więc wiedzieć, jakie są nasze mocne i słabsze strony. Audytu niewątpliwe potrzebują osoby, które myślą o przeprowadzeniu gruntownych modyfikacji, do których dochodzi przy wdrażaniu interesujących je platform. Nie Inaczej będzie w przypadku, gdy pragniemy zastosować pozycjonowanie Ebexo.
Jeśli dopiero zakładasz stronę, audyt pozwoli Ci uniknąć wszelkich błędów na etapie jej pisania, co może okazać się wyjątkowo przydatne w przyszłości. Skupia się on przede wszystkim na aspektach technicznych oraz na pierwszych czynnościach wykonanych w sieci w celu promocji witryny. Jednak nie tylko – może z niego skorzystać każdy, kto posiada już witrynę i planuje ją poprawić.
Warto również przeprowadzić audyt SEO w momencie wprowadzania kluczowych zmian na stronie w celu wyeliminowania kar nałożonych przez wyszukiwarkę, a także po przejęciu strony od innego właściciela.
Check lista audytowa
Raport powstały w wyniku audytu pozwala na ocenę strony pod kątem on-site (w obrębie jej struktury technicznej) i off-site (poza nią). Co więc podlega ocenie i o czym należy pamiętać?
Ocena struktury strony
- tytuł,
- meta tagi,
- nagłówki,
- adresy URL,
- słowa kluczowe,
- multimedia,
- mapa witryny,
- plik robots.txt,
- treść,
- linkowanie wewnętrzne,
- prędkość strony,
- układ strony.
Ocena widoczności strony
- ocena fraz w kontekście intencji wyszukiwania,
- aktualna pozycja rankingowa,
- linkowanie zewnętrzne,
- social media i blogosfera,
- wirtualna wizytówka,
- cache.
Elementy te można sprawdzić za pomocą Arkusza Google, Google Search Console, PageSpeed Insights, Ahrefs, Senuto, Semstorm, YSlow, WebPageTest, Screaming Frog. Są one również przydatne w codziennym analizowaniu zmian i postępów. Warto więc skorzystać z narzędzi darmowych, a płatne wykorzystać w wyjątkowych sytuacjach.
Najczęstsze błędy na stronach, które wykrywa audyt
- zbyt duże zagęszczenie słów kluczowych,
- błędy w adresie URL,
- błędnie wykorzystane znaczniki,
- nieprawidłowe meta tagi,
- błędne anchory,
- zduplikowana treść,
- niedziałające linki,
- niska prędkość.
Wnioski
Przeprowadzenie audytu, to jakby nie patrzeć, sposób na pozbycie się wszystkich nieprawidłowości. Prowadzi do poprawy stanu technicznego strony, pozwala na wdrożenie innowacyjnych strategii, takich jak np. pozycjonowanie Ebexo, usprawnia całościowe działanie witryny, a co najistotniejsze, sprawia, że witryna stopniowo staje się coraz bardziej widoczna dla potencjalnych klientów. Przed audytem nie ma sensu się wzbraniać, to rozwiązanie, które może Ci wyłącznie pomóc i z ręką na sercu mówimy, że nic na tym nie stracisz.